tisdag 30 oktober 2012

Snö i oktober...

Tänk så mycket snö som kom igår och det är bara slutet av oktober. Vi får se om om det kommer att ligga kvar, ibland gör det så och ibland inte.
Vi kan i alla fall inte jämföra detta med stormen "Sandy" i Amerika.  
 
 Amy har inget emot snön, hon gillar den nästan lite för mycket. Hon äter tills hon kräks.
 
 Vackert är det i alla fall!


 Bollen har i alla fall inte snöat över :)

Hon både älskar och hatar bollen som det ser ut..... ;)

Ha en skön vecka och kör försiktigt.
Kram M

7 kommentarer:

Pia sa...

Ja vackert är det Våra har oxå en sån sunkig boll Och det bästa med den att den ff lever efter så många år . Hoppas vi här nere i södern slipper snö Det räcker så bra med att se den på bilder Kram

Jennie och Poppy sa...

Jag tittar gärna på snö i bloggen och på vykort, men jag vill inte ha den här :D

Clifford & Dizzy´s matte sa...

Åhh vad jag blir avundsjuk - vill också ha snö!!!

katta sa...

Vad vackert!! Jag skulle kunna tänka mig lite snö...om det bara hölls sig kallt sedan!!
Tänk att en boll kan vara så roande...kram på er..

Anette o Nilla sa...

Oj, vad mycket snö ni fått...
Wira käkar också snö - tills magen är som en boll... tur det smälter och kommer ut i rinnande form. ;)

Monica sa...

Vackert är det och även mina prickar gillar snö det är bara matte som inte gör det :-)

Och jag gissar att ni precis som vi har snöfrott nu i november!

Annki o Wilda sa...

Vilka vackra bilder, här är det jättemycket snö också men så har det ju blivit december i alla fall.