söndag 5 februari 2012

Sköna söndag..

Äntligen så gav sig kylan, så idag kunde man i alla fall kunna vara ute. Vi skulle åka lite slalom men det blåste så jättemycket, det blev två åk sedan vi köpte semlor och åkte hem och fikade i stället.


Amy och jag tog oss en liten tur ut i snön, härligt, härligt säger Amy :D
Efter turen blev det lite kloklippning med hjälp av Johanna, okej men inte jättekul ;)

Jag har nu bokat rum till mig och Amy till 50 års jubiléet i sommar, det ska bli riktigt roligt att åka dit. Nu funderar jag på vad vi ska göra för något under veckan, det finns ju ett helt smörgåsbord att välja på ;) Det lutar åt att vi går en handlerkurs den 10/7, anmäler till utställning den 11/7. Om Amy får bestämma kurs så väljer hon agility för det tycker hon är roligast. Lydnadstävling för nybörjare blir nog bra, jag tror att vi kan klara de momenten. Sedan är det en föreläsning som låter intressant samt Supén förstås. Oj, oj fixar vi allt detta? Ja, vad ska vi annars göra när vi är där ;)

Kram M


6 kommentarer:

Pia sa...

Jag vet vad ni ska göra!!!!! Umgås med oss såklart :D :D Vi kan äta och snacka och må gott
Jag har anmält till utställning på onsdagen det var kanske samma som ni??? Spårkurs (såklart) Lydnad hade behövts men det är inte lika roligt ;)med Wilma )Tänkte lydnad med Acke men Kalle ville inte och man kan ju inte göra bägge Kurserna är väl samma dag?? Och supe och föreläsningen med hmm vad han nu hette. Vi Har bokat plats från dan innan allt börjar till dan efter allt är slut

Jennie sa...

Kul med dalmatinerlägret! Jag vet inte en om jag ska åka.

Katta sa...

Åhh vad kul med jubileumsveckan!! Jag vill också åka men vet inte om jag om jag kan ta ledigt ännu.
Härliga bilder, kram

Monica sa...

Ni orka ssäkert med allt vad annars ska ni göra:-)

Ni kommer säkert att ha jättekul!

emelie & berit sa...

mycket kul inplanerat! :)

Annki sa...

Vi har hyrt en stuga till jubiléet och funderar också på vilka aktiviteter vi skall välja.