fredag 24 februari 2012

Amy är lite arg....

Våran söta lilla fröken är just nu så jätte irriterad på katten Marcus. Så fort han tittar fram så jagar hon iväg honom. Amy blindvalpar nu och antagligen beror det på det. Hon har aldrig varit så här förut! Jag hoppas att det går över och att de blir vänner igen som förut.

 Här var de i alla fall vänner
 Ibland är hon glad :)

Själv är jag inne i en intensiv period på jobbet.
Idag är det Kortvasan och dryg 9 000 st ska åka 3 mil från Oxberg till Mora. I morgon är 10 000 st tjejer anmälda till Tjejvasan 3  mil.
En av döttrarna åker och Sambon servar, själv ska jag snart till jobbet och ta hand om de som ska åka längra fram i helgen.
Ett tips, "Ring så spelar vi" sänder från våran nummerlappsutlämning i Sälen nästa lördag den 3/3  ;)
Ha en skön helg!
Kram M


6 kommentarer:

Jennie sa...

Tur att man har bil om man ska ta sig 9 mil :)

Clifford & Dizzy´s matte sa...

Hoppas de är vänner snart igen, katten och Amy!
Det är så tråkigt när det är osämja hemma.

Nina sa...

Blindvalpar, det var et bra utrykk, det synes jeg vi må adoptere i Norge. Det går sikkert over, tisper blir jo gjerne litt merkelige når det kommer til slike ting :-)

Anonym sa...

Då får vi ha radion på nästa lördag då jag kommenterade här när jag fick uppdat mailet men det ville sig inte Nu provar jag igen Sur Amy är ändå en söt Amy :D
Kram Pia

Monica sa...

Vilken vacker katt, hoppas lugnet i hemmet är återställt nu då:-)

emelie & berit sa...

tik har sina nackdelar ibland. ;) hoppas hon snart är tillbaka till snälla kattälskande amy! :)