lördag 4 augusti 2012

Tånga Hed 3..

Då är det dags för del 3, jag är väl inte den flitigaste precis men skam den som ger sig.

Onsdagen var det dags för utställning, jag tror det var drygt 70 st hundar anmälda!

 Här ser vi Susanna och Niala
 Niala är en riktigt fin tjej
 Kalle och Wilma tittar på
 Vackra Fanny
 Hejarklacken :)
 vi hejade förstås mest på Wilma och Pia
och det gick jättebra, domaren gillade sköna Wilma. Den ena efter den andra föll ifrån och till slut blev Wilma och en mycket förvånad Pia kvar. Vi i hejarklacken satt där med tårar i ögonen ;)

 dagens vinnar i den öppna tikklassen !!!

 sedan var det dags för bästa tik, då nådde de inte riktigt ända fram
 här ser vi dagens vinnare en jättefin tik från Norge :)
kvällen avslutades supé och trevliga människor!
torsdag var det dags för veckans höjdpunkt, lydnadstävlingar.
Det var mycket duktiga ekipage med, men det var även veckans sämsta väder med regn så det blev inte så många bilder tagna.

Det har varit en mycket trevlig vecka där jag har fått träffa många nya och "gamla" prickkompisar. Jag är jätteglad att jag åkte även om Amy inte kunde följa.
Hoppas det blir fler träffar och läger där vi har chans att få träffas igen.

Kram M


3 kommentarer:

Pia sa...

Ja vilken rolig vecka det var Vi hoppas såklart på repris :D
Roligt att se fler bilder från lägret Och jag kan ff knappt fatta att vi vann :D

Monica sa...

Många fina bilder och det är alltid kul att träffa andra prickiga:-)

Annki o Wilda sa...

Så tråkigt att vi inte kunde vara med men det är roligt att se bilder i alla fall. :)