lördag 31 mars 2012

Bästa träningskompisen...

Härliga lördag med blandat väder. När jag precis gått upp så snöade det men sedan blev det sol och vackert väder, lite blåsigt bara men vackert. Jag har börjat springa och Amy är förstås med som min träningskompis, bättre får man leta efter. Både jag och Amy behöver komma i form till sommaren så vi har börjat lite smått. Jag börjar lugnt, idag sprang jag 2 min gick 1 min med 10 st upprepningar, Amy hon springer hela tiden fram och tillbaka. Om man ändå hade den energin.
 vem står i fönstret och väntar?

när vi lämnar henne ensam hemma så är det här det sista vi ser när vi åker hemifrån och det första när vi kommer hem <3
har börjar påskpynta lite här hemma och självklart har vi prickigt påskpynt!!

Kram M

3 kommentarer:

Monica sa...

Absolut bästaste och sötaste träningskompisen!

Fint med prickigt pynt, vi har också skaffat prickiga ägg och hönor såklart samt prickiga underlägg:-)

Jennie och Poppy sa...

Klart pyntet ska vara prickigt!

Anonym sa...

Vad duktiga ni e som springer :D heja heja .Jag sprang oxå idag Albin utmanade mig när vi var ute med hundarna Hmm jag vann inte Otroligt vad en 3,5 åring orkar springa
Ja hade jag nu varit en sån som pyntar till påsk så hade pyntet absolut varit prickigt Men jag pyntar inte möjligtvis kanske lite påskris med fjädrar . Så tradig e jag ;) Kram Pia